Ha arribat l'últim dia del curs 2008/2009 al Mas Masó!!!
Ens reunim tots al gimnàs per celebrar la festa de Fi de Curs.

Els nens i nenes de Cicle Inicial recitem unes poesies.


Mentre tots els cursos pugen a fer les seves actuacions,
la Mª Àngels ve a recollir les seves coses perquè té la varicel.la
i no volem que la pugui contagiar. Bon estiu, xula!!!


Tenim de tot: cançons, obres de teatre musicals,
melodies amb flauta i balls amb molt de ritme!!!



A mitja part de la festa, fem un gelat i una estona d'esbarjo al pati.


I després comença el comiat dels alumnes de 6é...


amb un PowerPoint recordatori de la seva estada a l'escola,
l'entrega de les orles i el cant "És l'hora dels adéus".

Que tot us vagi molt bé, nois i noies!!! Molta sort!



This entry was posted on 10:28 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentaris:

    CarmeS.S. ha dit...

    Et trobarem, us trobarem a faltar. Entenc com no, que no puguessis compartir taula avui. No estaves d'humor ni tenies forces. Saps que tinc relació d'amistat amb l'ED però els conec i la diplomàcia no és el seu fort. Fins avui no he sabut qui es quedava i qui no,(exceptuant el cas de l'Àngela), per a mi era com una quiniela i suposant que algun dels que es queden era reclamat, havia insinuat que com podien reclamar.la abans que a tu que t'hi has deixat la pell per l'escola. Però jo no hi pinto res. L'any passat malgrat recolzar-los, no vaig saber res de res fins el setembre cosa que després els vaig recriminar. Van a la seva, s'han deixat enredar en algun cas per falses aparences de dinamisme. I això us ha fet mal.
    Em sap greu, molt greu. Només em queda entrar aquí en el teu espai i veure com gaudeixes de la feina i t'il.lusiones dia a dia. D'aquí a poc amb alumnes nous i reptes també nous.
    Una abraçada.
    Carme.

  1. ... on 30 de juny del 2009, a les 23:43