Avui ens ha portat una carbassa de Halloween...



l'hem observat  per dins i per fora i hem arribat a la conclusió
que igual que les bruixes no ens fa gens de por...



al contrari, és divertit veure-la encesa!


A la tarda, la Paula ens ha portat una bruixeta petita
 i l'hem afegit a la col.lecció de la classe. Gràcies, Paula!


This entry was posted on 14:08 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Diana, m'encanta la feina que fas i m'agradaria contribuir-hi modestament!

    He realitzat fitxes de grafomotricitat, de lectoescriptura per P5 i altres cosetes! Que vols que t'ho passi i ho penges! Jo soc negada per aixó dels blogs!

    Gràcies per tot!

    Yolanda

  1. ... on 2 de novembre del 2009, a les 19:38  
  2. Diana ha dit...

    Moltíssimes gràcies, Yolanda!!!!!
    M'encantaria poder donar a conèixer la teva feina si no t'importa compartir-la amb la resta de companys i companyes. De tota manera, anima't que això dels blogs és més fàcil del que sembla!!! Com vols que ho fem?? Em dones el correu i em poso en contacte amb tu???

  3. ... on 2 de novembre del 2009, a les 20:02  
  4. Anònim ha dit...

    I tant! El meu correu es: ycruel@xtec.cat

  5. ... on 2 de novembre del 2009, a les 20:34