Quina sort, segueixen arribant premis per aquest blog!
 Aquesta vegada és el "Kreativ Blogger" otorgat per Idees Magistrals.

Les normes són les següents:
*escriure 7 coses sobre un mateix i passar-lo a 7 blogs amics.

1. Deixant la meva professió de banda, que m'encanta, sóc una gran aficionada al món d'Internet i ara més últimament del Facebook i d'alguns dels seus jocs (m'he fet "grangera virtual", ja, jaaaa!)
2. Sóc molt casolana, quan tinc temps lliure m'encanta ser a casa amb la family o bé amb els amics.
3. M'encanten gairebé tots els animals tot i que els meus preferits sense cap mena de dubte són els gats. De fet, el rei de casa, és el meu gat anomenat Sírius.
4. La sèrie de televisió que no em perdo mai és "Bones".
5. Una de les millors coses per fer? Anar de "shopping", és clar!
6. Si mai em perdo, busqueu-me per qualsevol raconet de Disneyland Paris. De visita obligada almenys un cop l'any!!!
7. És fantàstic veure les carones emocionades dels nens i nenes quan els expliques un conte, o dos...o tres! No en tenen mai prou!

Vull traspassar aquest premi als següents blogs:


Felicitats i ànims per seguir treballant!!!



I moltes gràcies a Vanesa de "Sueños de Garabatos"
per haver pensat que aquest blog es mereixia el premi!


This entry was posted on 20:12 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comentaris:

    Somnis de colors ha dit...

    Moltes gràcies Diana, per visitar-nos i donar-nos el teu suport! Una abraçada!

  1. ... on 26 de març del 2010, a les 2:20