Passen els dies, deixem un altre estiu enrere però aquest és molt diferent dels darrers. A nivell laboral aquest és el pitjor dels últims cinc anys i mig. La incertesa pesa sobre el meu cap ara que s'apropen els temuts nomenaments del dia 30 (i això si hi ha sort!). Treballaré? A on? Quan de temps??? són preguntes que cada vegada em treuen més la son.
Jo que em pensava que aquesta etapa ja l'havia superat...que amb el pas dels anys i l'experiència, l'estabilitat dins els interinatges també és un premi a l'esforç i la dedicació.

Com pot l'educació anar per bon camí quan hi ha molts professionals que fins a final de mes o principis de setembre no sabrem quan de temps treballarem, a quina escola i ni tans sols de quina edat seràn els nostres alumnes?

Com es pot començar el curs amb bon peu i com es poden demanar resultats i qualitat en els aprenentatges?

SENYORS D'ENSENYAMENT : Volem treballar i ens encanta la nostra feina!
                                             Per què no ens la deixeu fer ben feta???


This entry was posted on 12:55 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

9 comentaris:

    Àfrica ha dit...

    Molts ànims! Tot i que segurament no puc parlar massa de l'escola (no hi estem dins), comparteixo la teva opinió que és molt difícil treballar, preparar-se bé, en aquestes condicions. De totes maneres, veient les coses que fas, estic convençudíssima que els teus alumnes disfrutaran i aprendran molt de tu. Molta sort!

  1. ... on 22 d’agost del 2010, a les 23:16  
  2. Diana ha dit...

    Gràcies Àfrica! S'agraeix moltíssim el comentari i també els ànims. Ja ho veus, així va el país...

  3. ... on 23 d’agost del 2010, a les 0:39  
  4. Anònim ha dit...

    Has tingut sort??? a quina escola??

  5. ... on 30 d’agost del 2010, a les 17:54  
  6. Diana ha dit...

    Em quedo a Girona!!!! Encara no m'ho crec, un interinatge i hi puc anar caminant des de casa.
    Aquest serà el primer any després de molt temps que no tindré una tutoria (que és el que més m'agrada), faré suports i unes hores a P4...però cal veure la part positiva, també tindré més temps pel blog i per preparar materials, je, jeeeee!
    Gràcies per preguntar!!!

  7. ... on 30 d’agost del 2010, a les 18:58  
  8. Unknown ha dit...

    Diana, soc la mare de la Victòria, només volia dir-te que et trobarem a faltar però que me'n alegro molt per tu. una abraçada ben forta de part meva i de la Victòria.

  9. ... on 30 d’agost del 2010, a les 19:21  
  10. Anònim ha dit...

    FELICITATS!!! K TINGUIS UN BON CURS.

  11. ... on 30 d’agost del 2010, a les 23:12  
  12. Diana ha dit...

    Un petonàs ben fort per a tu i la Victòria!!! Gràcies per seguir entrant al blog, m'emporto molt bones experiències i records del P4 A del Baldiri. L'any passat al començar el curs ja em van dir que era "un bombonet de classe" i ha estat ben cert. No us oblidaré mai i tot i que ja no seré per aquí, seguiré veient com creixen i com aprenen les "meves bruixes i bruixots" a través del blog de l'escola.

  13. ... on 31 d’agost del 2010, a les 13:01  
  14. Unknown ha dit...

    Hola Diana.
    Sóc l'Ausen. M'alegro molt que hagis trobat plaça i que sigui a Girona (almenys si cau una nevada podràs anar a dormir a casa, jeje). I si m'alegro que treballis no és només per tu sinó també per tota la mainada que tindrà la sort de conèixer-te. La teva reflexió sobre Ensenyament m'ha fet decidir a enviar-te l'enllaç al blog de l'Albert Bayot, el tutor del meu fill, que com a ex-director de l'institut va enviar una carta al Sr. Ernest Maragall expressant la seva disconformitat amb el sistema educatiu i va rebre una resposta d'allò més ofensiva. En fi, per si t'interessa: http://albertbayot.blogspot.com/

  15. ... on 15 de setembre del 2010, a les 19:22  
  16. Diana ha dit...

    Gràcies, Ausen!!! M'has fet posar vermella i tot amb aquests elogis, mare meva...Per cert, m'he començat a llegir la carta que l'Albert ha escrit al senyor conseller, escrita amb molta claredat i des de l'experiència i l'estimació a una professió totalment vocacional i he al·lucinat amb la resposta donada. És increïble i reafirma encara més la meva visió negativa sobre el Departament d'Educació i el seu conseller en cap!!!
    Merci per passar-me l'enllaç!!!

  17. ... on 19 de setembre del 2010, a les 1:25