Aportació de Sant Jordi 2011,
aquest curs musical, degut a l'especialitat que em toca fer!!!


La primera cançó molt coneguda, tot i que no sabia que tenia una segona estrofa.
De fet, ja veureu que a l'MP3 només hi figura la primera.


La segona que s'anomena "Personatges de Sant Jordi",
no tinc informació de qui la canta però segur que també us sona.
I l'última, tot un clàssic, de la Dàmaris Gelabert!!!



This entry was posted on 21:11 and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

7 comentaris:

    carme ha dit...

    Moltes gràcies per ser tan ràpida i previsora!! Estic pendent de les teves novetats i les aprofito al 100%. Endavant!!

  1. ... on 22 de març del 2011, a les 23:39  
  2. Diana ha dit...

    Me n'alegro que t'agradi el material que faig, Carme!
    Volia esperar uns dies més a penjar les cançons de Sant Jordi però amb la Setmana Santa pel mig, aquest any tot serà una mica estrany i d'aquesta manera qui ho vulgui aprofitar ho podrà fer.
    Gràcies pel comentari!

  3. ... on 23 de març del 2011, a les 18:56  
  4. Jessica ha dit...

    M'encanten totes i les de la primavera també!Qué bé que es pugui descarregar la música, moltes gràcies!!!!

  5. ... on 24 de març del 2011, a les 19:25  
  6. Fini ha dit...

    M'ha encantat. T'agafe prestat el material per cantar alguna cançó a classe.

  7. ... on 10 d’abril del 2011, a les 11:22  
  8. Diana ha dit...

    Endavant, Fini!
    M'agrada que t'agradi el material!!! ;)
    Gràcies pel comentari!

  9. ... on 10 d’abril del 2011, a les 13:30  
  10. mercè ha dit...

    `M'agradat molt les cançons i el conte .M'anirà molt bé per l'escola .
    Moltes Gràcies,
    Mercè

  11. ... on 13 de març del 2012, a les 20:39  
  12. Natalia ha dit...

    Feia temps que buscava la cançó "Personatges" i no la podia descarregar! moltes gràcies!!

  13. ... on 14 d’abril del 2012, a les 10:48