Després d'un temps d'inactivitat, aquí us deixo les làmines de dues cançons
de la Dàmaris Gelabert que per mi són "imprescindibles" a Infantil.

La primera, és molt coneguda, el "Bon dia" que a les nenes i nens
els agrada tant cantar cada dia quan arriben a l'escola.
La segona l'he descobert fa poquet però m'ha semblat molt bonica
i útil per aprendre els elements del temps, "Quin dia fa?".
Ho sigui que tots a mirar per la finestra!!!



This entry was posted on 20:22 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comentaris:

    Anònim ha dit...

    HOla Diana!!
    Unes làmines molt maques, segur que en farem profit!!!

    Per cert, fa temps, en l'entrada anterior, et vaig deixar un comentari sobre com ho feies per penjar les coses en format PDF.
    Em faries un gran favor si m'ho expliquessis ja que a mi tb m'agradaria fer-ho com tu i no hi ha manera!!
    Moltes gràcies i que acabis de gaudir de l'estiu!

  1. ... on 8 d’agost del 2011, a les 20:37  
  2. Diana ha dit...

    Hola Eugenia!
    Perdona que no et contestés el teu missatge anterior, és que estic tenint alguns problemes amb els comentaris...A veure, jo ho faig una mica "casolà" però és la manera com m'ho van ensenyar. Quan tinc un document passat a PDF ho penjo en un servidor (jo utilitzo https://sites.google.com/)i després faig una captura de la imatge del document i la penjo al blog. Quan ho tinc fet utilitzo l'enllaç del document que em dóna el servidor i l'aplico sobre l'enllaç de la imatge que em surt a "Modifica l'HTML". Uffff...així explicat sembla molt complicat, si vols quan tinguis un document concret per publicar m'ho dius i t'ho vaig explicant pas per pas...
    No sé si t'he embolicat més la troca...

  3. ... on 9 d’agost del 2011, a les 21:30  
  4. Anònim ha dit...

    jejeje... bueno... una mica però quan vulgui penjar algo ja aniré llegint el que m'has dit i pas a pas aniré fent! jejeje si veig k no me'n ensurto ja et tornaré a deixar un altre comentari...
    Moltes gràcies de totes maneres!!!

  5. ... on 10 d’agost del 2011, a les 21:18  
  6. Unknown ha dit...

    Hola! Tens un regalet a Ses Meves Feinetes! Passa a recollir-lo quan vulguis! http://sesmevesfeinetes.blogspot.com/2011/08/nou-premi.html
    Bon Estiu!!!

  7. ... on 12 d’agost del 2011, a les 17:53  
  8. Glòria ha dit...

    M'han agradat molt les cançons segur que les faré servir.
    Gràcies i Bon principi de curs

  9. ... on 4 de setembre del 2011, a les 23:43  
  10. Joel Artigas ha dit...

    Gràcies pel material! No hi ha dubte que la música ens pot servir per als primers moments del dia. Un bon recurs. Salutacions.

    Entreu a Educació i les TIC

  11. ... on 15 de setembre del 2011, a les 11:28