Remenant per Internet he trobat aquest tipus de projectes.

La originalitat d'aquesta proposta es basa a l'hora de plasmar la feina feta en unes fitxes de treball molt especials que es fabriquen retallant, doblegant, enganxant, etc...


Ja veieu que els resultats resulten molt atractius a la vista i per tant motivadors!



Si voleu veure més exemples de projectes fotografiats entreu aquí.

Us deixo un enllaç amb un munt de plantilles que es poden utilitzar per fer LAPBOOKS.
Tot "in english", evidentment!


This entry was posted on 19:25 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comentaris:

    Anònim ha dit...

    M'ha semblat molt interessant aquesta filosofia de treball dels projectes. Gràcies!

  1. ... on 28 de maig del 2009, a les 7:52  
  2. Rinconeducativo ha dit...

    Quina idea més original!!! potser més laboriosa pero a nivell visual queda molt xulu!!!. Per cert, enhorabona per aquest bloc tan interesant. Et convido a que et passis pel meu, a veure que et sembla. Fa poc que el vaig començar però de moment ja tinc algunes cosetes. Ara hem faré un volt pel teu!! Aqui et deixo el meu enllaç http://el-rincon-educativo.blogspot.com/

  3. ... on 31 de maig del 2009, a les 12:47