Quan vaig penjar al blog les làmines de les dites de setembre i octubre vaig tenir una confusió d'autoria. Creia que eren d'una meva companya de la qual estava segura que no li importaria que es fessin públiques per poder-se utilitzar lliurement.
No és així i és per això que la seva autora ha demanat (amb tot el seu dret, evidentment) que es deixin de penjar en aquest blog.
Em disculpo ja que la meva intenció no ha estat mai la de molestar a ningú, al contrari, una de les finalitats d'aquest blog és la de compartir materials i experiències.


This entry was posted on 18:20 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

4 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Ostres! Doncs mira que estan bé aquestes dites! Podries dir-li a aquesta noia que ha fet un molt bon treball i que li agrairiem poder continuar gaudint de les seves aportacions!!

  1. ... on 22 d’octubre del 2009, a les 9:00  
  2. Diana ha dit...

    Doncs em sap greu però no podrà ser, s'ha de respectar que hi hagi gent que estigui disposada a compartir material i altres que consideren que ja que els ha costat un esforç personal elaborar-lo, no estigui a disposició de tothom.
    De tota manera, li transmetré el teu missatge. Gràcies!!!

  3. ... on 22 d’octubre del 2009, a les 19:41  
  4. Anònim ha dit...

    Un dels valors que treballem amb els nostres alumnes és el saber compartir... Crec que com a mestres s'hauria de fer el mateix, tothom dedica moltes hores en fer material i, tot i que és respectable com molt bé dius, trobo molt trist que hi hagi mestres que no vulguin compartir el seu treball amb d'altres. Com es pot transmetre aqust valor als nostres alumnes si com a mestres no ho fem?
    Diana gràcies per compartir el teu material, recursos i vivències.

  5. ... on 8 de novembre del 2009, a les 17:00  
  6. Diana ha dit...

    Moltes gràcies pel comentari, Anònim! Tot i que tinc la mateixa opinió que tu, cal respectar les idees de cadascú!

  7. ... on 8 de novembre del 2009, a les 18:24