"IDEES MAGISTRALS" m'ha concedit un premi. Gràcies per pensar en mi novament!!!
Aquest premi ha estat creat per "MI GRIMORIO ESCOLAR" i vol reconéixer
a totes les persones que fan que educar sigui un joc de nens i que l'inspiren cada dia.

Aquests són alguns dels blogs que a mi també m'inspiren
i amb els que vull compartir aquest premi:

http://pelsnens.blogspot.com/
http://buscantidees.blogspot.com/


This entry was posted on 14:05 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

5 comentaris:

    Anònim ha dit...

    Felicitats i gràcies per compartir els blogs que t'inspiren ;)

  1. ... on 16 de gener del 2011, a les 15:17  
  2. Mònica Flores ha dit...

    Moltes gràcies per compartir el premi amb el bloc,et vull fer arribar el meu agraïment i donar-te l'enhorabona,te'l mereixes per la feina ben feta que trobem en el bloc.
    Mònica.
    Gràcies per compartir

  3. ... on 16 de gener del 2011, a les 18:32  
  4. Jessica ha dit...

    moltes gracies!quina causalitat que els blogs que m'heu donat el premi són els que més segueixo!

  5. ... on 16 de gener del 2011, a les 19:03  
  6. Jessica ha dit...

    moltes gràcies! quina casualitat que els blogs que m'heu donat el premi són els que més segueixo!

  7. ... on 16 de gener del 2011, a les 19:04  
  8. Àfrica ha dit...

    Moltíssimes gràcies!!! Una abraçada ben forta!

  9. ... on 19 de gener del 2011, a les 21:38