Aquest blog vol ser una "finestreta" per tal que pares i mares
pugueu veure les activitats que els vostres fills fan a l'escola.
També pretén oferir idees i recursos als mestres que com a mi
ens engresca la nostra professió!

Espero que hi trobareu coses que us puguin interessar i agradar.

GRÀCIES PER VISITAR-ME!!!


This entry was posted on 20:36 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

14 comentaris:

    Somnis de colors ha dit...

    Hola Diana!!
    Som cinc noies de Tarragona que estem acabant enguany la carrera d'Educació Infantil. Hem creat un blog per una assignatura de Noves Tecnologies de l'Educació, on parlem dels diferents recursos que podem utilitzar a l'aula emprant les TIC. Tot i que això només és per l'assignatura, estem desitjant afegir nous recursos que ens puguin servir a tots al llarg de la nostra tasca docent. Parlant amb l'Estrella del blog d'Idees Maguistrals, hem pogut seguir el teu bloc. El trobem molt enriquidor i complet, és per això que l'hem afegit a la nostra llista de blogs. Ens agradari mantenir el contacte amb tu i ajudar-nos mútuament!
    Aquest és el nostre blog:

    http://somnisdecolors.blogspot.com/

    Gràcies! Una abraçada!

  1. ... on 18 de març del 2010, a les 11:48  
  2. Diana ha dit...

    Hola Patricia, Mariana, Lídia, Míriam i Cori! He passat pel vostre blog i l'he trobat molt interessant, hi ha diversos recursos TIC i eines que tant de bo les tinguéssim a l'escola, seria molt enriquidor pels nostres alumnes i per nosaltres mateixes! M'encantaria que en un futur, el meu blog us pogués servir d'ajuda o de font de recursos al llarg de la vostra carrera professional ja que aquesta és una de les raons pel qual el vaig crear. Espero que de mica en mica, Internet sigui també punt de trobada i d'intercanvi d'idees i materials en català!!! Em faria molta il.lusió continuar en contacte amb vosaltres i us vull felicitar per la feina que ja heu fet i tota la que de ben segur fareu en un futur!

  3. ... on 20 de març del 2010, a les 13:43  
  4. amenbarna ha dit...

    Hola Diana,
    Gràcies per passar per el Baul de los Gifts i deixar el teu comentari. Gràcies per el premi.
    Si algun dia vols una tarjeta personalitzada me la demanes i amb molt de gust te la enviare. Felicitats per el teu Blog es una font de recursos per la vostre feina.

  5. ... on 23 de març del 2010, a les 1:15  
  6. Ester ha dit...

    Al trencaclosques t'espera una sorpresa...http://eltrencaclosques.blogspot.com/2010/06/triplet-de-premis.html

  7. ... on 9 de juny del 2010, a les 23:35  
  8. Mònica Flores ha dit...

    Hola Diana he baixat les dites i les he penjat al bloc de Buscant Idees, et felicito per tot el material que comparteixes, Bon Any!!
    Moni.

  9. ... on 1 de gener del 2011, a les 18:36  
  10. Diana ha dit...

    Gràcies Moni! M'alegro que t'hagin agradat les dites, d'això es tracta de compartir materials per fer-nos la feina més fàcil.
    Bon any 2011 per a tu també!!!

  11. ... on 11 de gener del 2011, a les 20:05  
  12. Carín ha dit...

    Hola Diana, ahir vaig quedar amb una companya d'escola del curs passat i em va parlar tan bé del teu blog, que jo no coneixia, que avui el primer que he fet quan m'he llevat ha estat buscar-lo. Et felicito per la feina que fas, m'ha encantat! M'he guardat molts dels recursos que penges. La veritat és que pel que he vist, en els darrers anys he seguit un camí semblant al teu (al curs 08-09 també estava al cicle inicial i ara porto dos cursos a P4!) així que ho he vist tot molt útil i, sobretot, ben fet!
    Un altre cop, felicitats i gràcies per compartir-ho!
    - Carín -

  13. ... on 13 de març del 2011, a les 10:06  
  14. Diana ha dit...

    Benvinguda, Carín!
    Em fa molta il·lusió que una companya teva em recomani i que trobis interessants i profitosos els materials i recursos que utilitzo.
    Així que tu i jo tenim carreres professionals paral·leles? Jo que em pensava que mai arribaria a treballar a Infantil...tot i que l'experiència a cicle Inicial ha estat molt positiva!
    Espero que passis sovint per aquí, i com sempre dic...s'accepten suggeriments!!!
    Gràcies pel comentari!

  15. ... on 14 de març del 2011, a les 19:19  
  16. Moni ha dit...

    Les fitxes dels pingüins me les va passar una companya, són molt bones!!!! Gràcies. Mira el meu bloc http://buscantidees.blogspot.com/ que hi trobaràs un premi per tu FELICITATS!!!!

  17. ... on 11 de maig del 2011, a les 14:43  
  18. Diana ha dit...

    Moltes gràcies, Moni!
    Em fa molta il·lusió aquest premi!!!
    Una abraçada!!!

  19. ... on 11 de maig del 2011, a les 17:27  
  20. Mireia Torrent ha dit...

    Hola bona nit. He vist el teu blog i m'agrada molt, et convido a que passis pel meu i si vols fer-te seguidora ja saps.... jo a tu ja et segueixo. Salutacions des de Món Infantil.

  21. ... on 17 de febrer del 2012, a les 0:40  
  22. Diana ha dit...

    Moltes gràcies, Mireia!
    He passat pel teu blog i ja he vist cosetes que m'han agradat.
    T'afegeixo als meus enllaços i ja ens anirem visitant!

  23. ... on 3 de març del 2012, a les 16:15  
  24. Miguel y Loli ha dit...

    Muchíiiiiiiisimasssss gracias por compartir TODO este material, es GENIAL, mi niña de 7 años disfruta haciendo las fichas y yo estoy encantada, de verdad es fantástico todo el trabajo que tiene esta blog

  25. ... on 18 de març del 2012, a les 23:16  
  26. Anònim ha dit...

    M'agrada molt el teu blog.Fa poc que la descobertat .t'anime a que continues deixant recursos tan originals

  27. ... on 1 de febrer del 2015, a les 1:05