Aquest curs em toca fer la música de P4 i P5 i ràpidament he hagut de fabricar un "kit d'emergència" per poder començar a treballar aquests primers dies.
Com que jo hagués agraït moltíssim trobar aquest material en català ja preparat, el deixo per compartir.




També hi trobareu la làmina de la cançó del "Rei del Silenci" tant necessària a Infantil.


This entry was posted on 15:24 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comentaris:

    Marga ha dit...

    Sóc mestra a infantil i utilitzo un cd que et pot anar molt bé i que porta informació de com fer servir les diferents músiques. Va molt bé per treballar totes les dinàmiques musicals, les diferents pulsacions, els diferents ritmes... Espero que et serveixi i moltes felicitats pel teu blog. És molt útil.

  1. ... on 27 de setembre del 2010, a les 13:43  
  2. Diana ha dit...

    Marga, m'interessaria molt que em diguessis com es diu aquest CD i on el puc trobar. M'aniria perfecte i t'ho agrairia molt!!!

  3. ... on 27 de setembre del 2010, a les 20:45  
  4. Marga ha dit...

    Perdona Diana, t'escrivia mentre feia altres coses a l'escola i em vaig despistar dir-te el nom del cd. Jo el vaig comprar a l'Institut Llongueres (c.Sèneca damunt del Teatre Regina,a Barcelona)que és una escola de música on fan cursos també per a mestres en cap de setmana, sobretot de rítmica Dalcroze. Jo he après moltíssim. El cd es diu "Rítmica a l'escola 1" Educació infantil, publicat per Dinsic.
    Hi ha un altre cd que va dins una bossa de plàstic transparent i a dins hi ha un llibre fet de roba, objectes i animals que es poden enganxar i desenganxar, dos guants, un petit i un altre gran...que es diu "Ning Nong". Les cançons també tenen les bases instrumentals. Ho pots trobar a l'Abacus, tot i que a vegades no en tenen o només tenen el cd i la gràcia és tenir-ho tot. Espero servir-te d'ajuda.

  5. ... on 28 de setembre del 2010, a les 12:20  
  6. Diana ha dit...

    Gràcies per la informació, Marga! Ja intentaré trobar algun d'aquests CD's que em recomanes, preguntaré a Abacus a veure què em diuen. Sempre va bé tenir més recursos a mà!

  7. ... on 28 de setembre del 2010, a les 23:11  
  8. ideesmagistrals ha dit...

    Diana, quina casualitat! Te'n recordes que el curs passat vam coincidir perquè erem tutores de P4? Saps què? Enguany m'ha tocat fer la psico, informàtica i MÚSICA a tot infantil!! jejeje

    Ha sigut molt curiós com he descobert que tu també seràs mestra de música. Buscava material per la xarxa i m'has aparegut tu! Moltíssimes gràcies per tot el que penges al bloc (i el que penjaràs) sobre aquesta matèria! Quina sort he tingut!

    Et seguiré de ben prop ^_^

  9. ... on 4 d’octubre del 2010, a les 14:22  
  10. Diana ha dit...

    Ei, Estrella! Doncs si que és casualitat, tu i jo tenim destins semblants, menys mal que la psicomotricitat no m'ha tocat perquè és el que menys m'agrada d'Infantil. Sóc tutora de P4 totes les tardes i faig la música de P4 i P5, la informàtica dels P4's i també una hora de biblioteca, apart de suports...vaja, una miqueta de tot! No sé si el que vaig penjant de música et podrà servir però tu mateixa: tria i remena, que d'això es tracta!
    Una abraçadaaaaaa!

  11. ... on 4 d’octubre del 2010, a les 18:50